İçeriğe geç

Sepet

Sepetiniz boş

Kargo Politikası

Kargo Politikası
  1. Teslimat Süresi: Siparişlerinizin mümkün olan en kısa sürede teslim edilmesi için elimizden geleni yapıyoruz. Standart teslimat süremiz, ödemenizin onaylandığı tarihten itibaren ortalama 2-4 iş gününde kargoya verilir 7-9 iş günü kargo ile ortalama gönderim süresidir. Türkiye Cumhuriyeti Yasal sınırlarına göre; en fazla 25 iş günü içinde ürününüz teslim edilmelidir.

  2. Kargo Ücretleri: Kargo ücreti sipariş tutarına, ağırlığına ve teslimat adresine göre değişir. Siparişinizin kargo ücretini ödemeden önce, sepet sayfasında toplam sipariş tutarınızın yanı sıra kargo ücreti de belirtilir. "Ücretsiz Kargo" kampanyası olan dönemlerde, kargo ücreti belirtilmez veya yalnızca 35 TL ekstra seçenek ile "Express Kargo" seçeneği gösterilir. Bu durumlarda kargo ücreti tarafımızca ödenir ancak satışın kârlılığının bozulmasına neden olan herhangi bir durumda (iade & değişim vs.) bu ücret alıcıdan talep edilebilir.

  3. Sevkiyat Yöntemi: Siparişleriniz, ülkenin her yerine hızlı ve güvenli bir şekilde teslim edilir. Kargo şirketleri aracılığıyla sevk edilen tüm siparişlerinizi, sipariş takip numarası aracılığıyla takip edebilirsiniz.

  4. Hasarlı veya Kayıp Ürünler: Siparişlerinizi dikkatle hazırlıyoruz ve teslimat öncesinde kontrol ediyoruz. Ancak, nadiren de olsa, kargo sırasında ürünlerin hasar görmesi veya kaybolması durumunda, size yardımcı olmak için elimizden geleni yapacağız. Lütfen siparişinizi teslim almadan önce ambalajı kontrol edin ve herhangi bir hasar veya kayıp durumunda derhal bize bildirin.

  5. İade ve Değişim: Müşteri memnuniyeti bizim önceliğimizdir. Lütfen iade ve değişim koşullarımızı okuyun ve iade veya değişim yapmak istediğiniz ürünler için müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçin

  6. Ürünlerimiz yurtdışında üretilip oradan gönderilmektedir. 
  7. Herhangi bir iade durumunda tüm kargo ücretleri müşteri tarafından karşılanmaktadır. Buna ürünün müşteriye ulaşması sırasında SATICI tarafından ödenen kargo bedelleri dahildir.
  8. Kargo firması YunExpress veya Yanwen ile çalışılmaktadır.

 

TESLİMAT Sorunları
MÜŞTERİ, çevrimiçi sipariş prosedürünün sonunda, siparişi onaylamadan önce taşıyıcıyı seçtiğinde belirlenen teslimat tarihi hakkında bilgilendirilir. Teslimatların en fazla otuz (30) gün içinde yapılacağı belirtilmektedir. Bu başarısız olursa, MÜŞTERİ, SATICI'ya makul bir süre içinde teslim etmesi için resmi bildirimde bulunmalıdır ve bu süre içinde teslim edilmemesi durumunda sözleşmeyi feshedebilir. SATICI, fesih mektubunun alınmasından gereksiz gecikme olmaksızın, MÜŞTERİ tarafından satın almak için kullanılanla aynı ödeme yöntemini kullanarak, ÜRÜNLER için ödenen toplam tutarı, vergileri ve teslimat masraflarını MÜŞTERİ'ye geri ödeyecektir. SATICI, ÜRÜNÜN MÜŞTERİYE teslimine kadar sorumludur. MÜŞTERİ'nin teslimat sırasında belirtilen herhangi bir hasar veya kısmi kayıp hakkında taşıyıcıya bildirmesi için üç (3) günlük bir süre olduğu hatırlanır.